keskiviikko 8. helmikuuta 2017

2. Who am I

Mua ärsyttää hirveesti sellaiset blogit, joissa vaan aletaan kirjoittaa tyylillä "tänään mä ja anzu käytiin kirppiksellä ja löydettiin ihan superhyvä yks kangas siihen meidän prokkikseen". Niinku what. Kuka ensinnäkiiin käyttää zetaa ts:n tilalla?!!?

Toki tarkoitan siis lähtökohtaisesti suomalaisia blogeja, ja kaikkihan me tiedetään, miten avointa ja itsestään ylpeää porukkaa suomalaiset ovat. Siispä se itsestään puhuminen rinnastetaan helposti itsensä kehumiseen, ja sitähän ei sovi tehdä koska mähän en ole mitään ihmeellistä, ihan tavis vaan.


Mä olen siis Rosanna, asun tällä hetkellä Olga-koiran ja yhden kakslahkeisen mörön kanssa Kuopiossa, ja täytin just 24 vuotta. Olen tästä Savohommelista huolimatta Tamperelainen, Kuopio on toiminut tässä viimeisen kolmen vuoden aikana lähinnä vaan opiskelukaupunkina (yhtään Kuopiota <3 väheksymättä). Keväällä hyppään taas Tampereen junaan ja menen tekemään mun viimeisen apteekkiharjoitteluni. Sen jälkeen pitäisi olla farmaseutin paperit taskussa, jatko seuraa perässä sitten kun seuraa!

Mitä tähän blogiin tulee, tykkään mm. liikkua, sisustaa ja kokkailla. Kokeilen paljon erilaisia reseptejä, ja ostan säästö- ja periaatesyistä harvoin mitään valmista, joten reseptejä täällä varmasti tullaan näkemään paljon! Kuvissa mun naaman lisäksi tän aamun aika tyypillinen aamupala, pinaattimunakasta, vihanneksia, avokadoa, hedelmää ja mausteita sekä yrttejä. Ja tietty tummapaahtoista kahvia, mustana.


Treenivuosia on myös takana muutaman eri lajin parissa toistakymmentä vuotta, joten treeneistä tulee varmaan myös juttua. Tavoitteet treenien suhteen vaihtelee vähän kausittain: nyt oon nostellut hetken puntteja siihen tahtiin, että päätin ottaa taas vähän räjähtävyyttä ja kestävyyskuntoa parantavia treenejä viikko-ohjelmaan.

xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti