perjantai 10. helmikuuta 2017

3. HOME

Mulle tulee aina silloin tällöin sellaisia päiviä, että musta tuntuu, että mun koti on ihan kaamea, vanhanaikainen siivoton pöly-läävä. Että oon ihan kyllästynyt kaikkiin mun tavaroihin, ja että asialle pitää tehdä jotain nyt_heti. Se on usein sama päivä, kun esim. H&M:n tai Elloksen kuvasto tippuu postilaatikosta.



No tällä kertaa asia ei ollut näin, toi kuvasto on kyllä kummitellut pöydillä jo hyvän aikaa. Tällä kertaa päähänpistot lähti eskaloitumaan ihan vaan perusteellisesta keittiön kuurauksesta ja siitä, että sain mun ystävän houkuteltua Matkukseen. :-D

Oon jollakin tasolla niin vanhanaikainen, että tykkään edelleen selailla kaiken maailman postimyyntikuvastoja ja lehtiä ihan paperiversioina. Siinä on jotain ihanan konkreettista ja harmonista, kun sillä kuvastolla on selkeä alku ja loppu. Netti ei lopu, aina löytyy lisää must-have-aletuotteita ja uusia nettikauppoja. Enkä ainakaan mä ikinä ole sitten kuitenkaan täysin tyytyväinen päätökseeni. Ehkä se sininen vaasi olis kuitenkin ollut kivempi kun tää vihreä. Ja nyt se tuli aleen se kynttilänjalka, jonka just tilasin viime viikolla!!!



Onneksi on ananaskippo, jonka valinnassa ei voi mennä pieleen. Meinasin vuosi sitten ostaa ananaslampun, mutta joku raha-asia tai postimaksu tai muu typerä aivoverenkierron vääristymä sitten tuli väliin. Jos pojat saa leikata ananaslettejä, mä voin ehkä ihan hyvällä omallatunnolla ostaa ees yhden pienen ananaskipon. Vaikken ikinä tuliskaan säilyttämään siellä mitään.



Ostin myös suklaata for my valentine. Jostain syystä Santtu saa usein sellaisia lahjoja, joista mä voin myös itse maistaa vähän.. (Noi oli onneks vähän pahoja.)

Löysin myös Punnitse&Säästä-kaupasta vanilja-aromia, joka on ollut hetken ostoslistalla. Viimein kohtalaisen edullinen (3,95€) versio, hyvällä ainesosaluettelolla: vesi, etanoli, vaniljauute. Oon halunnut laittaa tätä niiiin moneen juttuun, vaikka just nyt en muista kyllä yhtäkään. Ehkä joihinkin pannareihin, tms?

xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti