sunnuntai 5. maaliskuuta 2017

12. Snapshots

Mun viikko oli aika kiireinen ja kului pääosin töissä. Paikkasin sairastapausta, joten työpäiviä kertyi putkeen kuusi.. Ainiin, ja kerkesin mä käydä koulullakin, pitämässä markkinoinnin powerpoint-esityksen. Perjantaina yhdeksän tunnin työpäivän jälkeen pääsin vihdoin vapaille!

Viikolla en siis ehtinyt kamalasti kuvailla, mutta joitain otoksia oli silti tallentunut luuriin.


Oon tehnyt kotona jonkun verran tollaisia lunchbowleja, joihin oon tunkenut kaikkea mahdollista rehua, mitä jääkaapista löytyy. Mun lihansyönti on itse asiassa aika huomaamatta jonkun verran vähentynyt, kun oon alkanut käyttää enemmän juustoja. Vuohenjuusto, mozzarella ja halloumi tän hetken lempparit!


Ehdin myös salille, vaikka viikko oli kiireinen! Ja lauantaina leivoin laskiaispullia, kun ei oltu syöty tänä vuonna vielä ensimmäisiäkään.. No niitä pullia meni sitten kerralla vähän useampi - vahinko korkojen kera kotiin ja sitä rataa. Tänään olis tarkoitus käydä vetämässä vielä kunnon jalkarääkki, jos vaikka osa kermavaahdosta ohjautuis pakaraan?


Lenkkeilymaisemia Kuopionlahdelta <3


Oon aika rakastunut mun kahvikuppeihin. Ja tohon läppärinsuojaan. Toi NYX:in mattainen huulikiilto (siis mikä tolle on oikea suomennos ??) ei sen sijaan ole ihan täysi rakkaus. Se kuivattaa aika paljon huulia sekä levittyy ja kuluu joskus vähän tökerön näköisesti. Mutta väri on aikas kiva!

Pistin myös tänään vihdoin muutaman K-Beauty -ihonhoitotuotteen tilaukseen. Mun iho ei ole missään räjähdyspisteessä tällä hetkellä, mutten ole ihan täysin tyytyväinenkään sen kuntoon. Mun viime kesänä apteekkiharkasta ostetut naamanpuhdistusvaahto ja kasvovesi kuluivat molemmat pari päivää sitten viimeistä pisaraa myöten loppuun, joten nyt oli hyvä sauma tilata uusia tuotteita kokeiluun. Yritän kovasti olla hamstraamatta yhtään uutta turhaa putelia kaappiin vanhenemaan ja ostaa uutta vasta, kun vanhat on kutakuinkin käytetty. Mutta K-beautystä lisää, kunhan mun mömmelöt saapuvat.

Tätä olis muuten tietysti voinut pikkuisen ennakoida, koska ei ne tuotteet tuolta Koreasta ole ihan seuraavaksi päiväksi kotiovella. Taas täytyy kärvistellä muutama päivä jollain käsisaippualla, kun ei vaan voi ennakoida ja hommata niitä kunnollisia tuotteita ennen kun vanhat loppuu täysin..

xx

2 kommenttia:

  1. Oma kokemus noista NYXin huulipunakiiltomattawhatevereistä oli kans eka vähän huono, kun tuntui kuivuvan tosi ällösti. Mutta sitten Sokoksella myyjä valaisi mua, että kannattaa laittaa sitä tosi ohut kerros sillain, että pyyhkii siitä sudista periaatteessa kaiken ylimääräisen pois siihen pullon sisäreunaan! Tolla kikalla oon saanut huulista tosi nätit eikä se meikki kulu yhtään sillain rumasti! :) (kun ekoilla kerroilla vaan sivelin väriä sillä sudilla sen verran mitä sitä siinä oli)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis se levittyy tosi silleen kokkareisesti?? Viimeks taputtelin sitä ylimääräistä paperiin, niin näytti vähän paremmalta.. Täytyy varmaan antaa vielä mahdollisuus! :D

      Poista